تاکنون دقت کرده اید که برندها هم مانند انسان ها متولد می شوند ، پرورش پیدا می کنند، اوج می گیرند، سقوط می کنند و در نهایت می میرند و فراموش می شوند . بنابراین میتوان برای برند ها نیز شخصیت تعریف کرد. یک شخصیت رفتاری و قابل تکامل یافتن درست مثل انسان ها، این همان چیزی است که باعث ارتباط گرفتن مخاطبان و مشتریان با برندها میشود و از آن می توان برای رونق کسب و کار بهره جست،

در واقع یکی از مهمترین فاکتورها در شکل گیری یک برند موفق، شخصیت سازی برای آن برند است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه با الو محتوا همراه باشید…

شخصیت سازی برند

شخصیت برند

شخصیت نشان تجاری یا Brand Personality مجموعه ای از رفتارها و ویژگی های انسانی‌ای است که به یک نام تجاری نسبت داده می‌شود. میتوان گفت شخصیت برند دقیقا همان چیزی است که مخاطبان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و یک برند حرفه ای ارزش خود را با حفظ مجموعه‌ای ثابت از ویژگی‌ها بالا می برد. در واقع میتوان گفت شخصیت برند ارزشی برای برند به همراه می آورد که از منافع دیگر آن متمایز است.

ادامه مطلب در :

همه چیز درباره شخصیت‌ سازی برند

مزایای آژانس تولید محتوا

مدیر محتوا چه کسی است؟

استخدام نویسنده سایت

برند ,شخصیت ,یک ,میتوان ,سازی ,ارتباط ,است که ,شخصیت برند ,می شوند ,گفت شخصیت ,کنند و

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران